Jahapp!

Nej det gick ju inge vidare det där.

Det visade sig att det var min gamla fittiga dator dom hade lagat och skickat tillbaka och när jag säger laga. Byta ut hårdisken och skruva ihop den och sen skicka tillbaka den igen.

Ah men jag sa så åt honom att jag inte ville ha min gamla dator eftersom dom lovade mig en ny. Och det höll han med om så han skulle ringa till verkstaden men dom hade ju självklart stängt men han skulle jobba i morgon så då skulle han ringa dom igen och höra med dom om varför dom lagat den och sen skickat tillbaka den när det nu var tredje gången som hårdisken pajjat.

JAG TÄNKER INTE TA TILLBAKA DEN!!!!!!!

Men ah jag fick ta tillbaka lånedatorn igen iallafall :D Skönt att ha en dator jag kan ha. Dessutom så skulle ju han ringa mig i morgon men då kom jag på nu i efterhand att jag åker ju i morgon så det blir ju så att jag får ta med mig lånedatorn till falun :D
Hihi det är jag bara glad för :D
Då får jag ta och ladda över lite filmer på ett usb minne så att jag kan ta och se lite film på vägen dit :D
Jonas måste ju konsentrera sig på bilkörningen och jag hatar ju att sitta bredvid och inte göra något :D

Ah men men hoppas dom skickar en ny som sagt så jag sen kan kanske få pengarna tillbaka :D Hihih
Nej nu måste jag ta och städa lite här hemma.

Hörs senare :) Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0