Julhandla?

Hmm sitter och funderar på vad man ska köpa till släkten i julklapp den enda jag har klar är syrrans. Hon var det ändå ganska lätt att köpa till vi har nästan samma smak så :D
Och det är ju ett stort plus :D

Jag har redan sagt vad jag önskar till henne :D Ville ha ett par träningsbyxor för nu ska jag verkligen börja med träningen igen ska ut och springa varje kväll har jag lovat mig själv :D

Mamma och pappasen ni får ringa mig och höra vad ajg önskar mig ;)

Beach her I come :D Snyggt till stranden och sen foxa navel percing sen är jag klar för sommaren ;)
Hihi! Har alltid velat ha en. Vill ju ha i läppen också men det kommer inte passa till mitt jobb sen tror jag dom inte heller kommer gilla det.
Men i naveln kommer jag ta det är helt säkert och det ska jag helst göra innan sommaren.
För när jag och bea var på darkwell så sa dom att ta helst nu på vintern för du ska ha den helst 3 månader innan du badar ute.
Så det är smart :)

Ja nej nu ska jag glo runt lite mer på tv innan jag slänger mig in i en varm dusch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0