Julmusik

Julmusik är ett måste nu på dagarna. Lääängtar verkligen till julen nu. Är ju som sagt nästan klar med julhandlingen det är bara Jonas som är kvar. han har också några kvar. Och sen när han rabblade upp alla så glömde han mig :O Han ba " ja just ja jag glömde dig" Jag menar hallå??? :O
Taskigt!
Ah ni får ha lite tålamod med mig nu när jag har lyckats med att lägga in egna headers så jag kanske kommer byta efter någon vecka igen :D Hihi jag kan inte lova något riktigt den som är uppe nu är bara tillfällig :)

Nej, ska strax ta och hoppa in i duschen och bara ta hand om mig själv :)
Sen ska jag ta och höra med Helena om hon kanske vill hänga med ner på stan någon dag :)
Kul :D:love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0