Julpynt redan

Hahaha ah jag och älsklingen har redan börjar med julpynten :D Hahah en vecka för tidig jag vet men jag kunde inte hålla mig nu när vi städare. Eller rättare sagt vi hittade granslingorna i garderoben så vi satte upp dom på balkongen och gissa det var såååå jävla fint :D

Ah nu syns det inte sååå mkt på bilden eftersom mobilen jag har nu är säääämst på att ta kort.
Men våran balkong är den i mitten.
 
Just nu stormtrivs jag här hemma i lägenheten :D
Nu fattas bara julmusiken sen är jag i trans :DHihi
Och lite julknäcke kanske :D

Älsklingen älskar ju dom så har köpte två paket på en gång :D och dom är snart slut också.

Nog om mig för stunden vad har ni för er ikväll då snyggingar.
Jag vet att ni inte kommit in på bloggen det har vart något tjall på den men nu funkar den igen som den ska :D
Ni har väl inte saknat mig för mycket va??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0