lördagsmys

Har just nu en lite mys pys kväll här hemma hos pappa ska snart fixa lite middag men mår så jävla illa just nu men det kanske beror på att jag inte käkat så mycket idag.

Får se :)

Ja vad händer ikväll då??

Här blir det nog bara att sitta och mysa i soffan tillsammans med älsklingen och syrran om hon nu inte sitter fastklistrad framför datorn inne på henne rum.
Hihi!

Ni då kära läsare vad har ni för er ikväll då?

Måste bara tillägga att jag kan ju ej svara på kommentarer eller snarare jag vet inte hur man fixar det. Hihi så jag får lägga upp svaren här istället :D

Men men nu ska jag försöka hitta lite mat att göra till oss tre :) Eller om farsan också ska ha nu då.
Han ska iväg sen vid nio igen så han är bara här hemma på snabbvisit typ :)

Men jag uppdaterar lite mer senare :)

Puss så länge snyggingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0