Lunch!

Just nu står jag och lagar lite lunch. Idag får det bli en nyttig spenat :D Hihi
Bli lika stark som carl Alfred eller vad han heter :D
Hahaha!
Nej men det är faktiskt skit gott enligt mig :) Mormors är bäst såklart.

Idag i posten fick jag en sån där inbjudan till att vara med i en forskningsundersökning igen den som jag var på förut ni vet med luftvägarna nu är det något annat något om celler och ah något skit.
Jag som är så snäll i detta så är det ju klart jag ställer upp och förra gången så fick man ju två biobiljetter men nu så får man ersättning istället och det passar ju perfekt nu till julen :D
Eller vad säger ni? :)

Oj nu bubblar det på bra här bäst att fortsätta så det inte bränner fast.

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0