Mätt

Älsklingen stack precis igen :) Nu skulle han iväg och slänga i katalysatorn i bilen så att den förhoppningsvist släpper ut mindre.
Håller tummarna för honom :)

Så får se när han kommer hem igen. Det är aldrig säkert.

Ja jag ska nog bara ta det lugnt kanske plugga lite om jag orkar. Jag hade ju rätt om datumet angående svenskan jag skulle vara klar i feb så jag har på mig 10 veckor så min handledare skulle kolla upp det där med dom så att det blir förlängt :)
Skönt!

Sen i morse var ju Camilla här och lämnade tillbaka madrassen hon lånade igår. Hon sov på kontoret men vi sa åt henne att hon är mer än välkommen att sova här :D
Så i morgon och på torsdag får vi nog hit henne så att hon sover här :)
Idag skulle hon nog sova hos Babbsan :)

Ja nej men det är alltid kul med sällskap här hemma.

Nej vet ni vad ska nog sätta på en film och mysa till det här hemma med lite julmust.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0