Mumma

Guuud vad jag känner mig tråkig idag. Har typ inget att skriva om :O
Inte kul.
Har typ i stort sett kollat tv idag bara :P  Väldigt slö dag alltså med andra ord. Men så blir det inte i morgon iallafall. Och inte på ons eller tors :D

Det var tänkt att jag och babe skulle åka hem till Falun och hälsa på i helgen men syrran skulle tydligen inte vara hemma så då väntar vi en vecka. Vill ju hälsa på nu innan jul och allt. Har fortfarande ingen aning om hur vi ska göra med det.
Det lutar åt att vi ska vara här hemma i jul och hälsa på min släkt på juldagen bara det att då måste vi åka tidigt på morgonen isåfall.

Vilken dag är jul egentligen??? Alltså inte datumet men vilken dag???:O
Hmm man blir ju så deprimerad av att se att allt julpynt har kommit fram. Man känner sig så pressad nu att köpa julkappar.
Ska höra med syrran om detta också.

Ja,,ska väl kanske ta och busa lite med Turbo :)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0