Myspys

Ligger just nu i sängen och myser med Turbo :) Jonas ville kolla på något ute i vardagsrummet så då flyttade jag mitt as in hit :) Lika skönt om inte skönare med täcke och allt menar jag :)

Vad har ni för er ikväll då läsare ser att det är besöksrekord på stort här inne :D Jätte kul :D
Som ni ser så har jag fixat en ny header men jag som var så DUKTIG på att göra den gjorde så att man kan inte flytta den lite längre till vänster :/
Men men den duger så länge :D

Ett stort tack Evelina :) Men nästa gång så kommer jag nog kunna fixa den själv :D Ska försöka träna.

Nu ikväll så kommer Hollywood fruarna så det ska jag kolla på :)
Sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0