Natti natti

Nu så hade jag tänkt lägga ifrån mig datorn och sova är faktiskt ganska trött. Har vart lite små seg hela dagen faktiskt.
Kom på i morgon så ska jag ju till tandläkaren men det är inte förän på eftermiddagen så det är skönt.
Och denna vecka är det sista veckan för Jonas på PBZ sen så byter han jobb
Så får se hur detta går blir lite annat nu eller det är väl i prencip samma men ändå inte.
Nu kommer ju jag inte kunna gå förbi honom när jag vart nere på stan :(
Snyft!

Nej nog om det. Ska försöka komma upp tidigt i morgon måste börja plugga hade ju totalt fel om tiden när den skulle vara klar. Den första uppgiftsdrager ska vara klart och inlämnar den 12 dec så tydligen har jag mycket kortare tid på mig nu :S
Undrar om det verkligen blev 9 veckors måste kolla upp det där.
Men rå plugga i morgon då.

Självklart kommer jag ju kunna blogga hela dan iallafall kan alltid lägga in lite tidsinställda blogginlägg. Bra va?
Så ni behöver inte sakna mig för mycket :D
Hihi!

Men hörrni vi höres mer i morgon så får ni sova gott och drömma sött ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0