Nervös

Usch känner mig inte alls bra till mods för i morgon bitti jag vet att jag tjatar men asså det känns ju lite underligt att diskutera med en lärare via webbcam är ganska orolig över det :(
Har ju aldrig gjort något sånt tidigare.
Ber nästan för att det inte kommer funka min cam eller mikrofon har inte testat det heller så hahaha xD

Ja nej jag ska inte tråka ut er mer med detta ni får höra mer i morgon hur allt gick. Sen på eftermiddagen ska jag ta en lite fika med Millan på stan och sen köpa mitt efterlängtade läppstift och kanske kolla efter lite julklappar :) Måste ju börja med det nu ju. Köpa lite skit åt familjen :)

Nej vi får ta och höra mer i morgon sötnosar:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0