Ny duschad

Shiiit vad kallt det är precis när man klivit ut ur duschen. iiih!

Tack för kommentaren förresten Emilia kan ju tyvärr inte svara på kommentarer direkt så där så får skriva här då.

Ja dom jag mest brukar umgås med mest när jag är hemma i Falun är mest min familj man har faktiskt förlorat en hel del kompisar och dom få som jag träffar har faktiskt flyttat från falun för tillfället.
Så det är ju sjävklart tråkigt.

Men om jag ska tipsa om ställen så kan jag endast tipsa om Etage som dom har. Hehe Falun har ju som sagt inte allt för många ute ställen tyvärr. Har faktiskt inte själv vart där på Etage men många har sagt att det är dit man ska gå.
Jag har bara vart på en krog hemma där och det var den engelska puben :D

Hoppas det hjälper lite men angående vilka jag känner så är det en hel drös även om jag inte umgås med dessa men om du säger upp några som du känner där så kanske jag känner någon :D
 


Kommentarer
Postat av: Emilia karlsson

Hej igen! Varför förlorade du så mycket kompisar när du flyttade? Lät ju inte så roligt.. :( Vart brukade du festa när du skrev om "hemma festerna för tre år sen"? Var en hel del där då och tycker jag känner igen dig på nå vis, kanske sett dig ute? :D haha :)

2010-12-01 @ 09:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0