Oj

Hihi oj då det var som jag trodde faktiskt.Hade två hål i ddom bakre tänderna som dom verkligen behöver laga. Så den 29:e novenber får jag komma tillbakaoch laga.
Äntligen får jag det gjort behöver inte ha ont när jag käkar choklad eller något.

Sen sa hon att jag ska hålla koll på vad jag äter och inte käka godis mer än en gång i veckan högs. Jag ska vara ännu duktigare på den fronten ska inte äta godis på ett bra tag hade jag tänkt istället köpa frukt.:D

Man vill ju inte lägga på sig heller.Hihi
Nåja men annars gick det bara bra.

Nu resten av kvällen väntar Desperate housewifes och sen sova :)
Ni då kära läsare vad har ni för er ikväll?

Just ja jag måste ju ner till stan sen och köpa mitt läppstift måste verkligen ha det nu!!!
Kanske skulle ta en fika med milla här i veckan ska höra om hon kan träffas.

Helena då vart har du tagit vägen egentligen?? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0