Plugga igen

Sitter nu och pluggar in det sista från boken nu. Ska läsa det allra sista i morgon bitti och gå igenom lite från blocket där jag skrivit allt. Men asså jag är ju bara för smart alltså. Kom ju på jag har ju skickat in flera svar på frågor jag fick och det är det enda han har att gå på. Det står ju typ fundera på det och det och då är jag ganska säker på att han kommer ta upp det så då kan jag ju råplugga på det ju :D

Hihi vad smart jag är.

just ja han är ju lite rolig också jag frågade han om vi skulle ta det via msn för det andra programmet hade jag inte eftersom denna dator jag har nu är ju en lånedator.
Det är inte ens säkert att det funkar heller hihi :D
Aja vi får se annars få vi ta en annan tid helt enkelt. men då känns ju all detta plugg åt skogen.

Ah nej måste plugga på lite mer här nu på svaren.

Puss så länge uppdaterar säkert snart innan jag somnar.:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0