Plugga!

Nu har jag fått ett medelande att jag kan redan nu sätta igång med pluggandet men måste hämta böckerna först och nu blir det ju som sagt Svenska A som jag ska plugga upp det verkade mycket roligare än den där No:n.
Men nu så ska jag läsa bl:a romaner och sånt skit kunna hålla föredrag och ta del i disskutioner ah vi får väl se hur det går.

Just nu hoppas jag på att jag får en kvinnlig lärare han jag hade sist fick mig att små tröttna på det hela med plugg. jag kämpade som fan men han typ tryckte ner mig bara jag skrev oerhört långa svar till frågorna och det var han tydligen inte nöjd med.

Skit lärare fattar ni nu varför jag verkligen hatar plugg för när jag verkligen gör mitt bästa så hittar alltid läraren på något för att trycka ner mig.
Min matte lärare i grundskolan t.ex hatade mig hon tyckte inte jag gjorde mitt bästa...
Nehe och hur fan vet hon det liksom??
Ah så lärare är inte direkt mina favvo människor :S

Blääää!

Nej nu får ni hålla tummarna för mig att detta går vägen :)

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0