Rasbo pizzeria

Hade tänkt käka ute på rasbos pizzeria senare idag :) Var jätte länge sen man var där och käkade så vi tänkte passa på som sagt :)

Ni då läsare vad har ni för er idag och ikväll då?
Utgång kanske? Det var grymt länge sen man själv var ute nu i September var det sist.
Men nu så är min första prioritet julklappar :) Har som sagt några att köpa till :)
I år blir det tt fira med hans familj och sen så åker vi hem till Falun och firar med min familj. På juldagen så firar jag jämt med min farfar,faster, farbror samt pappa och syrran då:)
Alltid så fruktansvärt kul att fira med dom exakt varje år så är det något eller någon som ser till att man håller på att garva ihjäl sig. Sist eller om det var för två år sen pappa sa något som fick min faster att gråta av skratt och när hon garvar då garvar allihop :D

Älskar den familjen :D Älskar mammas familj också självklart men det är något med pappas syskon vi har exakt samma humor tror det är det som gör det hela så roligt :D

Nej nog babblat om det nu. Ska fixa i ordning mig lite mer nu sen så får vi se vad vi hittar på.

puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0