Satt inge bra!

När jag var på stan idag så gick vi in på Gina tricot och provade den där jackan jag bloggade om förut..

Denna alltså och den satt faktiskt inte alls bra. Det var tog för kort man fick gå runt och typ dra ner den hela tiden och vem orkar göra det. Synd för annars var den as skön och varm och dessutom en väldigt snygg luva :)
Det kan ju också vara så att jag är lång i överkroppen också det kanske var därför den inte satt så bra.
Ni ser det är inte lätt att vara onormalt lång.

Ni som inte vet så är jag 180 nästan 179 för att vara exakt.
Det ni.
Klackar No way att det går då är jag närmare 190 och  så lång vill jag inte vara jag tycker inte ens det är speciellt snyggt heller så :(
Synd för jag älskar skor :( Snyft ska sitta och tycka synd om mig själv ett tag nu.

Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0