Stor städat garderoberna

Guuuud så trött jag är just nu. Har setat och storstädat båda gerderoberna så nu är det lätt att hitta och hänga in skit.
Det enda som jag är onöjd med sovrummet är att jag skulle vilja ställa in ställningen i garderoben istället men den är lite för lite det kanske skiljer 5-10 cm. Fundera på om jag ska såga ut en del av den hihi.
Nej det får jag nog inte för Jonas :D

Vad har ni för er ikväll då läsare? :)
Jag ska nu ta en kopp kaffe och sen sätta mig i soffan och dega lite med babe :love:
Uppdaterar mer senare Puss :love:


Kommentarer
Postat av: laila

Haft en väldigt bra dag : ) tack =)

2010-11-22 @ 22:06:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0