Trött

Nu tänker jag sova iallafall. Har vart i Norrtälje för att Jonas skulle köpa en växellåda till volvon.
Borta kanske i 4 timmar men anledningen till det var att vi stannade hemma hos han faster ett tag :) Innan vi begav oss hem i snöyran igen :)
Var kul att hälsa på dom igen det var ett tag sen vi sågs.

I morgon har jag inget planerat. Får mitt jobbschema men jag kommer ju antagligen inte kunna jobba denna helg eftersom vi åker till falun.
Men aja om det är grymt mycket jobb så skulle jag ju vilja jobba men som sagt om det är ett pass bara så kan jag skippa det.

Nej kära läsare vi får höras mer i morgon bitti nu ska jag krypa ner under ett varmt täcke och hos babe så jag somnar någon gång :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0