Ung & bortskämd

Herre gud säger jag vara om det där programmet  Ung & bortskämd :O
Seriöst jag är fan glad över att jag verkligen fick kämpa för att få min vecko peng eller månads peng av mina föräldrar när jag var liten :O

Dessa ungdomar får exakt allt dom pekar på :O
Dom kommer ju verkligen inte klara av vuxenlivet. Vissa av dom bor i en egen lägenhet MEN ändå kommer mamma och pappa och lagar mat åt dom samt städar :O

Jag menar hallå om man bor hemmifrån är det väl meningen att man själv ska kunna städa hemma.

En mamma åker 6 mil enkelresa bara för att ge dottern frukost och städa åt henne.
Shiiiiit!

Ah hoppas dom verkligen växer upp dom där stackarna.


Kommentarer
Postat av: mamma

TACK gumman då har jag i alla fall gjort nått possitivt!!!LER

kramis

2010-11-18 @ 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0