Vill ha

På min önskelista står det ju en ny mobil men en Iphone kommer jag inte ha råd med eller någon annan heller men nu har jag snackat med en kompis som ska köpa en Iphone och då vil han göra sig av med sin nokia N97 en svart

Seriöst har alltid velat ha en sån älsklingen vill också ha en sån en gång och denna är ju perfekt att sms:a med och det gillar ju jag :D
Dessutom vill han ha bara en tusenlapp för den SERIÖST!!!!!?????
Jag behöver ju som sagt inte ha det nyaste skiten heller :D
Så ska fråga lilla Jonas i morgon om han inte kan tänkas köpa min julklapp i förtid i år igen (A) :love:
Nu har jag ju den där Sony ericsson w595

Visst den är bra men den har ingen bra kamera och ingen blixt :( Annars funkar den bra!

ååååh nu kommer jag inte ge upp förän jag får en sådan här :DHihih

Det är ju ett riktigt kap :D Eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0