Wow

Denna månad vart ganska bra för mig med lön och allt :D As härligt!
Dessutom så jobbar jag inget i helgen har på torsdag nästan vecka istället :D
Hahah så i helgen ska jag och bea röjja på Platina = Saluhallen :D  Hahaha som vanligt men ska försöka komma in på listan denna gång så vi kan komma in senare vi är ju alltid tvugna att komma dit tidigt för att jag ska komma in. Jag är ju som sagt lite liten än :D
Hihi!

Grabbarna ska till något annat ställe det är lugnast dom är inga dansgudar som jag och bea bruden är ;)
Eller hur?

Så på lördag UTGÅNG!
Wiiiie!

Kommentarer
Postat av: Ravnhelene

Nice site, welcome to my

2011-05-04 @ 15:33:36
URL: http://ravnhelene.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0