YES!

Fan asså min hjärna stod totalt still under diskutionen tur att läraren var trevlig han var faktiskt riktigt bra :)
När jag inte kom ihåg en del saker så hjälpte han mig mycket vilket jag är tacksam över min hjärna har ju inte vakat än den tror fortfarande att den sover :(

Så ah MEN jag blev godkänd iallafall. Bra för att vara mig med dåligt minne.
Det enda jag är glad över är att jag inte blev underkänd TUR!

Så nu är denna dag räddad :)
Han sa så att jag kom inte ihåg en hel del utan att han fick hjälpa mig och så.
Men att jag var godkänd då.

JIIIIIIIPPIIIIEEE!

Så nu ska jag kontakta min handledare och säga att jag är nu helt klar med kursen :)
Äntligen!

Nu hörrni ska jag nog försöka sova någon timme innan jag sen ska ner till stan för att möta upp Millan på en fika :)

Puss så länge :D:love:

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS gumman!!

kram

mamma

2010-11-04 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0