10:e Oktober 2010

God morgon!



Har nyligen vaknat och babe ligger kvar fortfarande jag försökte få upp honom genom att dra bort täcket från honom men då bad han mig gå och ****** xD Tänker inte ta upp det riktiga namnet här.
Inte barnvänligt!

Nåja ska göra ett nytt försök igen snart. Sen måste jag gå och göra mig i ordning för jobbet som är om ca två timmar. Jobbar ju bara en halvtimme sen har jag fan god lust att gå och lägga mig igen :D

Resten av dagen får vi se vad som händer helt enkelt... tror inte jonas behöver mecka idag så det känns skönt :)

Hahaha just nu så skymmer Turbo tv så man ser halva texten på den haha dumma katt :D

Ja nej ska in och gå rond 2 med jonas försöka få upp honom ur den där j*vla sängen :D

Puss så länge:love:


Men han är ju bara för fin :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0