11:e Oktober 2010

God morgon! :)




Yes ersättningen har kommit den kunde inte ha kommit vid ett bättre tillfälle vi behöver verkligen det nu.
Så jag ska ner snart till Willys för att handla lite nödvändigheter.
Vaknade för en stund sen så skönt att ha sovmorgon hihi :)

Ni då kära läsare allt bra med er idag?
Här är det toppen.

Ska nog bara ta det lugnt idag.Just ja nu när jag ska handla snart så har jag tänkt börja med mina smoothies igen asså fan vad länge sen det var som jag gjorde dom :O
Det var ju så frukansvärt gott ju :D
Så dom ingridienserna ska jag ta och handla sen.

Kanske kan lägga upp vad jag har i den ;)
Ja nej men först och främst måste jag klä på mig.

Hörs snart:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0