12:e Oktober 2010

God morgon!



Trött svar ja! Inge kul har setat och kollat tv nu i sängen i kanske två timmar har inte haft lust att gå upp det var så varmt och mysigt i sängen.Men nu måste jag upp. Göra lite frukost och sen hoppa in i duschen. :)

Ni då läsare vad har ni för er idag?
Skola.jobb?

Skulle också vilja ha ett jobb så här på vardagarna också känner jag något litet extra jobb så man kan få in en liten del till.
Eftersom annars så är det ju bara helgerna så det blir ju långtrkigt i längderna att vara ledig hela vardagarna. Visst det kan ju komma ett jobb så här på vardagarna också men det är inte ofta dom behöver visningsärdinnor då.

Nåja jag hoppas på lite mer pass nu till helgen :)
Ja annars idag så ska jag plugga lite eller rättare sagt svara på den sista frågan jag har :)
Sen är det bara uppdraget kvar och det ska stå och gro i tre veckor så jag har två veckor kvar nu som jag kan bara slöa :D
Härligt!

Nej nu börjar magen kurra det är dags att få i sig lite frukost= min fruktansvärt goda smoothie;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0