14:e Oktober 2010

God morgon! ;)




Ligger fortarande kvar i sängen men ska strax gå upp och göra frukost.
Sen måste jag komma ihåg att överföra allt jag har på datorn antingen till hårdisken eller till ett usb.
Hade tönkt lämna in datorn igen nu eftersom det glappar via strömkabeln och det är inte själva strömkabeln eftersom den är ny och det glappade redan med den gamla också.
Ah så får se vad dom säger..jag hade ju sagt åt dom förra gången att det glappade men det hade dom inte fixat...idioter!

Ska passa på nu innan garantin går ut vilket är snart...

Ah nej så det måste jag göra först av allt nu idag.
Sen ska jag göra den där fråga också på No så den blir klar.
Sen blir det bara lugn dag :)

Åååh om jag nu måste lämna in den så hoppas jag att jag får en lånedator igen :D
Och hoppas dom är snabba nu då så det inte tar typ 4 veckor för det har jag inte tid med.

Ah nej nu kurrar magen :)

Puss så länge:love:

Hahaha kommer ihåg när denna bild togs mammas katt där bak avskyr Turbo men ändå såtrönnade hon och somnade och turbo med xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0