16:e Oktober 2010

God morgon! :)




Vill sova meeeeer hahah men kan inte börjar om 3 timmar.
Så ska snart ta och göra frukost och fixa i ordning mig innan.
sen måste jag skriva ut karta också så att man hittar dit, men från den första visningen till den andra visningen skulle jag få skjuss av den ena mäklaren ska nämligen ha båda på nästa visning också så.

Ja mamma du är väl snart på väg till arlanda din lilla skit och jag fick inte plats :( Suck!
Men men bara två veckor kvar till vi ska ut och åka båt så :)
Ska försöka passa på sen när lönen kommer att kanske dra ner till solariumet och ta en halvtimme eller något :)Hihi

Hatar att vara blek så. Not good!
Ja nej det är väl bästa jag sätter igång här hemma med allt så jag hinner tills Jonas kommer och hämtar mig. Han stack iväg för att hjälpa Ingmar med något han skulle typ handla något sorts nät till garaget han bygger.
Nåja måste fylla på mobilen också så jag kan ringa.

Nej usch tiden går jag uppdatera innan jag sticker iväg sen :)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0