17:e Oktober 2010

God morgon sötnosar ;)




Sitter här vid Jonas dator och huttrar av bara den....Svinkallt här hemma.
Dom har ju slagit på elementen men tror det blir värme hahahaha NEJ inte det minsta om man lägger han den på känner man värme eller lagom värme inte så att det sprider sig i resten av lägenheten. Och om man ska ta och köpa ett fristående element så åker man säkert på att betala en elräkning..Ni som inte vet så har vi vår elräkning inräknat i hyran så som bredbandet är dessutom.
Ganska nice d :)

Men asså seriöst ska man behöva frysa ihjäl för att ett par dumma idioter inte kan höja värmen lite.
Anledningen till att dom inte har mer värme än så här är att det kommer kosta dom en del att höja den.
Men hallå det tjänar dom ju inte på. Om dom verkligen ska ha så här kallt kommer ju ingen vilja bo kvar.Alltså minskad inkomst.

Nåja skit samma!

Idag så har jag ett pass från 15:00 - 15:45 så 45 minuters pass :)
Får traska denna gång till visningen den är ganska nära så :)
Är bara orolig att jag kommer gå vilse.Eller jag vet på ett ungefär vart det ligger men ah jag är alldeles för nojjig bara....

ni då kära läsare vad har ni för er då? ;) Har ni vaknat än??

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0