18:e Oktober 2010

God morgon! :)




Aaaaaaah det spökar här seriöst :O
Igår när jag och Jonas låg i sängen och ingen tv på....MEN sen så slår den helt plötsligt på och kanal 2 :S Vi brukar aldrig ha den kanalen på och vi hade inte den på innan vi slog av den heller :D
Hahaha vi blev inte rädda först trodde jag hade kommit åt någon knapp som jag brukar göra MEN tv-dosan låg på golvet och Turbo låg bredvid oss.

Så aaaaaah det spökar. Jonas frösökte lista ut hur det gick till för jag nämde att jag kanske slog av på fel men jag är nu hundra på att jag tryckte rätt.Och på vår dosa så finns det ingen knapp så att man har den på tidsinställt heller att det då slår på eller av efter ett visst antal minuter.
Så det var riktigt konstigt så när Jonas sa att jag måste ha slagit av den för vi såg båda två när jag slog av.
Då blev vi båda lite skrämda eller förvirrade.Så har inte sovit något vidare inatt efter det :D

Ja nog om spöken nu. Usch kallt är det här hemma har tänt ljus nu för att få upp värmen lite ändå :)
Hoppas den går upp.

Ni då läsare vad har ni för er idag då?
Jobb kanske hihi vissa har det bra att jobba på helgerna och vila på vardagarna :D Än så länge iallafall.
Försöker ju hitta något att göra på vardagarna också för att få in lite extra money.

Annars idag så ska jag nog inte göra så mycket ta det lugnt och njuuuuta av ledigheten :)

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0