19:e Oktober 2010

God morgon! :)




Faaaan jag kommer döda min katt snart asså han gör bara satyg just nu. Min uppgift som jag håller på med i skolan har han snart dödat.
kablarna är godare än någonsin tydligen inte bryr han sig om maten heller utan allt annat. Har straffat han hur många gånger som helst men han bryr sig ju inte. Blommsprutan har bea och marcus hos sig dom behövde låna den till att tapetsera.
Om man slår han på rumpan njuter han bara så man kan inte straffa honom på det sättet heller :(
Hur ska jag göra nu då??????

J*vla katt!

Ska bege mig nu till köket och fixa frukost och lite kaffe så jag lugnar ner mig. Är verkligen inte trevlig nu asså så se till att inte reta upp mig bara hahaha xD :)

Lite mat kanske lugnar nerverna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0