1:a oktober 2010

God morgon!:D



Har inte nyligen vaknat har vart uppe sen 11 har setat och pluggat gärnet här ett tag.
Men nu tar jag en paus och uppdaterar lite  ;)
Usch skola det märks att jag fortfarande är grymt trött på den. Och då är detta distans undrar hur det hade gått om jag vart tvungen att gå till en skola hade förmodligen gått sämre.Hihi.

1 Oktober shit just ja idag så firar jag och babe 2 år och 8 månader ;)
Det ni grattis till oss:love:
Det har gått så fort allting.

Ja annars idag så ska jag fortsätta sitta med böckerna. Nu har jag börjat med andra uppdraget iallafall men det ska stå i 3 hela veckor då är ju jag klar för länge sen :O Tror jag iallafall.
Hihi!
Ah sen så MÅSTE jag tvätta soffan idag eller dess klädsel det har vi inte gjort sen vi fick den.
Så känner att det är dags nu.
Så klockan 3 har jag tvättid påminner nu mig? :D

Ja nej ska nog ta och skriva lite till här innan det är dags.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0