20:e Oktober 2010

God morgon!:)





har inte sovit bra alls i natt inte ett dugg!
Så är ganska seg i skallen och dessutom skit väder ute :O
Jag som fundera på att knalla ner till stan är inte lika säker längre.
Det ser ju ut som om det ska börja regna ju. Och jag tänker inte knalla i regn minsann.

Har ni vaknat än då kära läsare? :)

Jag ska snart ta och göra mig i ordning för en dag på stan med Helena :) Ska möta upp henne där nere.Sen får vi se helt enkelt vart vi hamnar jag MÅSTE till make up stor och "check out" läppstiftet jag vill ha om det ser bra ut på.
Så den destenationen är klar.Hihi!;)

Annars idag så får jag mitt schema någon gång på eftermiddagen här så får se om jag får jobba lite.
Jag ville ju till Falun helgen efter mamma och mats har vart här men så kom jag på jag har inte lust att missa två helg jobbi rad.Det kommer inte se bra ut på lönen :(
Så Falun får nog vänta några veckor till.
Jag vill verkligen dit men jag vill samtidigt inte missa så många jobbtillfällen.
Detta är verkligen nackdelen med att jobba helger.Snyft!
MEN jag kom på vi kanske kan komma på snabbvisit om jag endast jobbar en söndag :D

Då kan man ju åka igen på lördagen på kvällen. HA! Vad smart jag är då har jag iallafall vart där en snabbis. Det är ju det som räknar att vara där spelar ju ingen roll hur länge!

Ja, men får ta upp det med Jonas om det skulle visa sig nu att jag någon helg jobbar endast söndag :)Hihi!

Nej nu ska jag dricka upp mitt te och käka upp min macka sen måste jag fixa mig.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0