21:a oktober 2010

God morgon!




usch mår fortfarande inge bra här så tänkte bara säga att det inte kommer bli så mycket uppdatering idag blir nog detta och sen kanske en senare :(
Mår fortfarande sjukt illa och det känns som att det suger i magen inte skönt alls.

Ska gå och försöka få i mig en macka och lite te och hålla tummarna att jag får behålla det.
Hur är det mer er annars idag då kära läsare?

Typiskt när man ligger sjuk så är det helt underbart väder ute.Hahaha!
Ja, ska väl knalla in i köket då sen kommer jag nog bara att ta det lugnt i soffan och vila så får vi se sen när ett inlägg kommer kan inte riktigt svara på det nu kanske känner mig bättre om någon timme så man vet aldrig.

Men puss på er så länge sötnosar och håll tummarna på att jag känner mig bättre snart :):love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0