23:e Oktober 2010

God morgon :)



har sovit as skönt inatt faktiskt. Skulle bra gärna vilja sova mer.Hihi.
Men men idag är det jobb som gäller.
Börjar vid tre så det är några timmar kvar iallafall.
Jonas är och meckar med philip från mantorp. Han har en bil på jobbet som är typ klar nu för att köras så dom skulle titta lite på den.

Ja annars idag får vi se vad som händer :) Tror det blir rätt lugnt.
Ska försöka skicka in min no uppdrag igen får se om det går denna gång.

Usch måste gå till denna visning och det är ju snorkallt ute har ingen som helst lust att gå ut.Brrrr!
Jag slår vad om att snön kommer komma snart det är bara en tidsfråga.

Nu hade jag faktiskt tänkt fixa lite frukost och göra mig i ordning :)

Hörs senare :) Pusssss:love:
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0