24:e oktober 2010

God eftermiddag!:)




Har inte hunnit blogga förän nu. Babe hade datorn så hihi :)
Ska snart iväg och kolla runt lite i butiker haha som vi brukar göra med andra ord.
Igår hade jag faktiskt as kul med Lisa.

Kvällen började på helt fel spår men hahah den var as kul.
Det började med att jonas skulle skjussa mig till bussen uppe vid gränby där jag skulla åka och sen möta upp lisa utanför henne.
Men det roliga var just att hon sa åt mig att ta buss 886 men den kom ju aldrig sen så stod det flera personer i samma busshålssplats men som hoppade på buss 811.
Jag hade en konstig magkänsla av att jag skulle ha hoppat på den men men.
Så jag ringde upp henne och frågade om det verkligen var buss 886.

Och då sa hon ja men så frågad ehon också om det stod några andra där och jag svarade att jaa men dom alla hoppade på buss 811.
Och då fick jag sen höra " Neeeeeeej!" Det var ju den du skulle ha vart med på hahaha!
Typiskt tänkte jag då men hon sa så att det var hennes fel jag bara stod och garvade.
Det hela slutade med att hon och sin mamma fick komma och hämta mig uppe där vid gränby och sen så skjussade hon oss till vallby där vi skulle vänta på den andra skjussen.

En av hennes killkompisar skulle alltså komma och hämta upp oss.
Men det roliga var att han kom ju aldrig vi stod där i 40 minuter i kylan och väntade. Tillslut kom buss 811 igen så vi tänkte ah men då tar vi den eftersom han verkar inte komma någon gång.
Så vi hoppade på den. Sen ringder han och frågar vart vi är för han står i vallby nu.
Och jag och lisa då tittar på varandra och garvar så ah vi fick ta och hoppa av vid nästa hållplats och vänta på att han skulle plocka upp oss där då.

Så vi står där i typ 10 minuter och väntar och han kommer inte heller.
Tillslut ringer han igen och frågar vart vi står och lisa säger efter vägen vid en busshållsplats.
Vi var ju båda svartklädda så vi syntes ju inte heller smart va?

Ah så det hade visat sig att han hade åkt förbi oss och sen var han tvungen att vända igen.
Sen så när vi blev upplockade tillslut så begav vi oss mot flera av hennes killkompisar. I början var det bara killar där så tänkte aja tjejerna kommer väl sen då.

Så vi satte oss och spelade lite ishockey eller ah lisa gjorde jag satt bredvid och garvade bara.
Sen någon timme efter kom lisas kille/ jonas halv bror samtidigt som jag försökte förklara vägen för jonas som skulle hämta upp mig sen.

Vilken jävla kväll alltså jag drog hem vid halv 11 tiden då jonas och philip kom och hämtade mig.

Resten av kvällen så satt vi hos nima och snacka och klämde i oss tacochips :)
Mumma!

Ah så såg min kväll ut igår. Väldigt intressant hahahaha!

Nu börjar jonas tröttna i soffan där han vill åka någon gång så det är väl lika bra att logga.

Men uppdaterar mer senare när vi kommer hem igen :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0