25:e Oktober 2010

God morgon! :)




Har nyligen kommit upp ur sängen sitter och försöker fylla på mobilen men det går inte. Är något fel på swedbanks internetpåfyllning :O
Och jag måste ju fylla på den:(

Nåja ska ner på stan med bea idag snart hon ska komma över om en timme men nu när jag inte kan fylla på mobilen så kan jag inte åka buss heller eftersom jag inte har pengar på mobilen alls.
Suck!!!!

Så ah idag så måsta jag handla mascara iallafall sen VILL jag ha mitt läppstift!
Ska ta och kolla det först om det är bra på mig.
Men det tror jag säkert det är :)
Sen får jag ta och hålla i pengarna.
Eller FAN läppstiftet måste nog vänta till ersättningen för jag måste ju köpa en webbcam eftersom jag måste ha den med läraren. SUCK!!!

Nej måste nu gå och göra mig i ordning.

Puss så länge :) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0