26:e Oktober 2010

God morgon! ;)





För en gångs skull kommer jag upp tidigare än vad jag brukar. Skööönt! Nej men sen måste jag också eftersom jag har tvättid om en timme :)
Annars idag så blir det att städa och göra lägenheten snygg :)
Jag och babe är ju sugna på att göra i ordning badrummet och igår hittade vi ett badrumsset med as snyggt handfat med skåp,,långt skåp och en as snygg spegel med inbyggda ljusdeoder.

Och allt för 5000 så det var ju en aning dyrt men faaaan vad sugna vi blev på det :D Och dessutom allt är i svart.

Ja just nu så sitter jag annars och käkar frulle gott gott.
Turbo är galen som vanligt springer runt och jagar en leksaksråtta hahaha. Grannen måste undra vad jag har för mig egentligen :D
Hihi!

Nej hörrni jag ska ta och göra i ordning tvätten här hemma så det bara är att gå ner med den.
Hörs sen Puss puss:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0