27:e Oktober 2010

God morgon! :)





Hahaha jag kan inte sluta skratta just nu alltså. Jag satt i sängen igår och helt plötsligt så hackar dator till när jag spelade. Så tänkte att ah men då startar jag bara om den...jippie! Nu får jag inte igång den nu står den bara och laddar igen som den gjorde förut.
SKIT DATOR!! MEN hihi nu får jag lämna in den för 4:e gången och då får man hoppas att man kanske får en ny eller pengarna tillbaka :D

Åååååh är skitglad just nu. Sen fick jag en tid på UM kl 2 så ska dit snart :)
Ska ringa Jonas bara och fråga om vi kan åka in sen till elgiganten och lämna in den igen.

Måste leta fram kvittot igen bara :P
Ja nej ska ta och käka upp frukosten här och sen göra mig i ordning.

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0