28:e Oktober 2010

God morgon! :)





Sitter fortfarande i sängen. Tog en sovmorgon idag sov ganska dåligt så:)
Vaknade faktiskt upp av att jobbet ringde och frågade om jag skulle kunna ta ett till pass på söndag vilket jag gärna tar ju :D Dom var i stort behov av en visningsvärdinna. Antingen trodde mäklaren att det skulle komma jätte många eller så skulle det kanske komma väldigt några men dom vågade inte chansa så då är jag så snäll att ställa upp hihi.

Han kunde tydligen hämta mig här hemma och sen så kunde han skjussa mig till visningen som jag har efter dessutom.
Toppen!

Ja, ska jag gå upp kanske klockan börjar ju dra iväg lite. Kan ju inte sitta här hela morgonen.
Men ska gå upp och fixa lite frulle och klä på mig så hörs vi sen :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0