29:e oktober 2010

God morgon!





Har inte nyligen vaknat den där läraren som jag har i no ringde mig och frågade när vi skulle ta disskutionen. Och jag sa att jag inte kunde förän torsdag jag vill ju hinna plugga på lite menar jag.
Han ville ta det på måndag men jag vill inte förstöra helgen nu så jag tog torsdag.
Hihi!

Ja nu ska jag strax sticka iväg för att möta upp mammsen på stationen, tåget rullar in vid halv tolv så måste skynda mig nu.

Men jag ska komma ihåg att ta lite kort så hörs vi senare när vi anländer hem hit igen.
Ska gå en runda på stan först också så har ingen aning om när vi kommer hem.
Men det löser sig som jonas brukar säga :D

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0