2:a Oktober 2010

God morgon :D




Wow vad trött jag är har nyligen gått upp kan man säga har hunnit hjälpt babe med att klippa håret innan jag satte mig här. Sitter och klämmer i mig kaffe och lite macka ska sen göra mig redo för ett jobb pass :D
Det roliga var att babe ska åka till upplandsväsby och köpa två grejjer till bilen men så hade dom kommit överrens om att ses strax innan två men nu såg ju jag att jag börjar vid två och ska helst vara en kvart innan :O
Så får se hur dom löser detta nu för jag skulle verkligen behöva skjuss av honom eftersom det ligger i flogsta och ta buss dit då slår jag vad om att jag kommer fel hahahaha :D

Ah vi får hoppas på att det löser sig :O
Om han nu inte kommer överrens om att hämta det i morgon.
Nåja skit samma.

Nu kommer han ut ur duschen så får se vad han säger nu hahaha :D
Men jag ska klämma i mig det sista nu och sen rusa för att göra mig i ordning.

Puss sötnosar så hörs vi efter jobbpasset ;) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0