30:e Oktober 2010

God morgon! :)







Sitter just nu och käkar lite frukost med morsan och mats och ska strax ta och lösa melodikrysset som mamma allltid löser varje morgon på lördagar.

Idag så ska vi ta och åka eckerölinjen med dom sen vid 1 tiden :D Jag SKA köp saltpastiller jag iallafall det är ett MÅSTE.

Ja får se om jag kommer ta lite kort kameran ligger ändå hemma hos bea så hinner nog inte hämta upp den dessutom så är det knappt något batteri kvar heller så.

Nej ska kolla om jag får upp Jonas någon gång nu :)

Puss så länge :love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

KÖP EN ÅT MIG OCKSÅ... SALTPASTILLER. :D :D snälla gumman. då får pengar sen ;)



Jag glömde svara på ditt sms. Din kamera ligger här ja :)

2010-10-30 @ 09:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0