3:e Oktober 2010

God morgon ;)




Shit vad trött då. Men måste gå upp börjar jobba om två timmar men då blir det bara 30 minuters pass :P
Så det är ganska nice!
Nu så ligger visningen bredvid statiol nästan så jag kan gå dit sen så hittar jag dessutom.
Babe åkte vid typ halv tio kvart i tio så han blir nog borta ett tag.
Så jag får vara hemma under tiden med Turbo :P

Ska snart ta och göra lite frukost och sen göra mig i ordning inför passet.
Mäklaren som jag ska jobba med nu har jag inte jobbat med tidigare så får se hur hon är :)


Ja annars idag så har vi tvättid annars inget. Bea kommer hem ikväll så det blir kul hon har varit i gbg hela helgen :D
Men nästa vecka så måste jag verkligen PLUGGA PLUGGA och åter PLUGGA.

Nej hörrni nu ska jag dra mig vidare till köket :)
Men hinner nog uppdatera innan jag drar sen.

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0