8:e Oktober 2010

God morgon!




Har vaknade för ca två timmar sen men har inte orkat sätta på datorn.
Mår inge vidare alls idag halsen har svullnat upp en hel del och på så sätt gör det att det blir svårt att äta.
Har klämt i mig på ipren tror jag under 3 timmar och sen några hals tabletter plus två koppar te.
Och det känns fortfarande inge vidare alltså..

Nåja nog om mig hur är det er kära bloggläsare?
Allt bra med er?

Tänk det är fredag och vad händer då. Här kommer vi nog bara ta det lugnt tror jag har inte råd att dra ut eller något så hehe se så tror jag det inte är någon bra idé.Det är ju kallt ute så har ingen lust att bli ännu sjukare :)

Babe slutar om en timme och jag ligger nu i sängen funderar på om jag ska ta med täcket ut i vardagsrummet och mysa där :)
Då ser han iallafall att jag vart uppe :D

I morgon bitti ska han försöka mecka med Jennys bil som tydligen sprutade benin under eller hur det var så dom har ingen bil alls så då skulle han fixa det så dom kan åka med den.
Sen ville han hålla på med sin egen också sätta tillbaka gamla kylaren..den nya eller nya och nya den var begagnad läckte som ett såll.
Han hade hittat den på blocket tror jag av en kille som han sen åkte till för att köpa den.
Men som tur var berättade babe till säljaren att den läckte väldigt mycket så han fick pengarna tillbaka.

Skönt! Nej ska nog upp ock ta lite mer te så den här jävla halsen ger sig någon gång :)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0