Bea bruden

Var över till dom kära grannarana och hälsa på. Dom håller på att renovera hallen så babe skulle hjälpa marcus med det. Bea och jag satt och pratade som vanligt inte hjälper vi till med något grovjobb heller :D Vad har man killar till annars om dom inte gör sånt? ;)

Så nu är vi hemma igen har nyss tagit en macka och ska strax in och lägga mig men trött är jag verkligen inte så kommer nog vara vaken ett bra tag till ;)
Babe lär nog somna när som helst däremot.

Jaja nej jag ska nog in och göra mig klar för sängen datorn hänger med såklart hihi man måste ju ha något att göra när man inte kan sova och vad är då inte bättre än att kolla runt lite på sidor?

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0