Can´t sleep

Nope är inte riktigt trött så att jag kan sova. Sitter och kollar igenom bloggens historik.
Så kul att blicka tillbaka och se vad man skrivit.Har märkt att jag lade upp mycket mer dagens outfit hihi det har jag ju inte gjort på ett bra tag nu känner jag ska kanske ta tag i det i morgon :)
Men stil har man ju ändrat iallafall. Har fortfarande en massa kläder i garderoben som jag inte använder men som jag tycker så mycket om så kan inte riktigt lämna bort dom :(

Aja babe sover som en stock här bredvid lyckos honom :) Jag ligger alldeles för spänd vet inte varför och dessutom gör min högra axel ont igen. Ni som vet så har jag en axelinflamation som aldrig vill ge sig eller den kommer och går som den vill rättare sagt.
Inte kul alls. Fick hjälp av en läkare och sjukgymnast men inte fan hjälpte det heller :(
Aj!!!!

Nej ska nog kolla runt lite till innan jag lägger ifrån mig datorn.

Just ja angående kläderna jag la upp fick en fråga vart dom var ifrån MEN tyvärr så ger jag inte ut det hihi det är en hemlis :D Eller hur bea? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0