Fast and furious

Sitter i sängen just nu och kollar på Fast & furious äääääälskar dom filmerna.
Och man kan ju inte sluta kolla på Vin diesel hihi :D
Babe tycker det inte är kul men men det finns ju brudar med i filmerna som han får kolla på.
Just nu får jag heller inte skriva ifred eftersom jag har en som hänger på axeln för att kolla vad jag skriver :)

Åh på fredag fyller lisa som jag var med förra helgen skulle bra gärna vilja vara med och fira henne men som sagt den dagen kommer ju mammsen så kunde inte :( Just nu hade hon ingenstans att ha förfest men om jag hade kunnat varit med den kvällen så hade vi ju kunnat vart här hemma hos mig.

Nåja får ta och ses nästa gång skulle kanske ta en fika eller något på stan :)
Men måste självklart komma ihåg att gratta henne på fredag.

Nej nu börjar filmen igen ska kolla klart.
Bloggar mer senare när babe har somnat det kommer han nämligen göra när som helst hihi:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0