Gäsp

Tröt man är då men inte riktigt för att man ska somna. Vaknade ju faktiskt vid 10 idag heeelt självmant skit bra :)
I morgon måste jag upp tidigare måste typ upp vid 8 för att kunna ringa UM.
Ja nu ska jag leta upp nummret glömde bort det.
Gick över till bea för att hjälpa dom med att bära in deras ny inköpta garderob :)
Eller ah grabbarna tog det tyngre och vi tog dörrarna och hyllorna.Hihi!
Killarna måste ju visa att dom kan också.

Om jag inte får tid i morgon så har jag ingen aning om vad jag ska göra kanske storstäda och sen handla lite tills mammi kommer.
Glömde ju sjölvklart vissa saker. Varför kommer man alltid på det sen??
Just ja sen måste jag meddela min handläggare på cvl också och säga att jag gjort allt nu på No utom att prata med läraren då men annars är jag helt klar :)
Härligt!

Nej måste leta nummer hörs sen :)
Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0