God kväll

50 first dates.
Hihi sitter och kollar på den igen. Den går på tv så.
Har jobbat väldigt länge i dag blev ju som sagt upplockad av Josef på jobbet vi skulle till järlåsa på en visning.
Hahaha det var jätte kul att jobba med honom och cilla.
Eftersom jag inte har körkort så fick han skjussa mig till min andra visning som var i norby.Så det var jätte snällt.

Nu ikväll så har jag och Jonas var hemma hos Ingmar och fixa volvon så nu kör vi den istället för BMW den är ju sommarbilen så volvon är vinterbilen :)

Sen så drog vi hem till Bea och marcus  för att kolla på filmen men en kvart innan filmens slut gick vi hem för alla var så trötta :)

Jag tänker iallafall sova ut i morgon ska bli jätte skönt. Tur att man är ledig om vardagarna men inte på tis då ska jag ha en vising klockan 11. Så måste fixa det där med buss nu.

Men nej nu ska jag bege mig till sängen för att få sova har gått upp tidigt varje dag denna helg så ska bli skönt att få sova ut några extra timmar :)

Puss så länge så hörs vi mer i morgon:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0